Forældrene

Tips, aktiviteter og viden om digital dannelse for 0-6 årige

Find materialet her.

Skole:

Digital genial (indskoling og mellemtrin)

”Digital genial – Aktiviteter til forældremødet” er et aktivitetsbaseret online-materiale, der understøtter og styrker dialogen mellem hjem og skole i forhold til den digital trivsel og klassekultur i indskoling og mellemtrin. Målet med materialet er at give den fagprofessionelle (lærer, ssp-medarbejder eller pædagog) et fundament samt konkrete værktøjer til at facilitere en konstruktiv og involverende dialog på forældremødet omkring klassens digitale trivsel og retningslinjer.

Find materialet Digital genial her.

SPILVEJLEDNINGER FOR VOKSNE

Læs om tidens mest populære spil blandt børn og unge, hvad der er fascinerende ved spillene, og det man skal være kritisk opmærksom på. Få mere viden om køb i de forskellige spil, mulighederne for at spille med andre og meget mere.

Find link til spilvejledningerne her.